12 uker til et sunnere liv og en smalere midje (Innbundet)

Forfatter:

Legg i ønskeliste

Forfatter:
Innbinding: Innbundet
Utgivelsesår: 2014
Antall sider: 280
Forlag: Gyldendal Norsk Forlag
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788205458390
Kategori: Kosthold
Omtale: 12 uker til et sunnere liv og en smalere midje
Vær med på Berits 12-ukersreise til et sunnere liv med en smalere midje. Nyt mat som forbrenner magefettet! I tillegg til at du blir tynnere, vil du få mer energi og overskudd og samtidig forebygge en rekke livsstilssykdommer.

BERIT NORDSTRAND er en imponerende formidler om kosthold og ernæring. Hun er lege, seksbarnsmor og livsnyter som har jobbet med rusavvenning og som terapeut og som overlege i farmakologi.
I boken 12 uker til et sunnere liv og en smalere midje, guider Berit deg gjennom en forvandling, en kostholds- og holdningsendring som gjør at du kvitter deg med magefettet som i seg selv er en stor helsefare.
Boken veileder deg i de ulike stadiene til hvilken mat du må spise og hva du må unngå.. Dette er ikke en diett basert på å telle kalorier, men en plan for hvordan du kan endre kostholdet og spise deg mett på mat som øker forbrenningen og sikrer din helse. Boken inneholder mer en 60 smakfulle oppskrifter som hjelper deg å finne frem til et nytt kosthold bygget på nøklene i Berits prinsipper.
På 12 uker minsker vekten med 5-10 kg og du får en ny dose energi.
Berit Nordstrand er spesialist i farmakologi og har lang erfaring med å endre folks eksisterende vaner og gi dem nye vaner. Hun har skrevet to bøker om kosthold og helseeffekt. Boken er utgitt i samarbeid med Fraiva.
Foto: Studio Dreyer Hensley

Til toppen

Andre utgaver

Flere bøker av Berit Nordstrand:

Om forfatter Berit Nordstrand

Berit Nordstrand er lege, spesialist i klinisk farmakologi og kognetiv terapeut. Hun er mor til seks barn i alderen 6–22 år, og har i 20 år fordypet seg i medisinsk forskning rundt sammenhengen mellom mat og helse. Berit er kjent for sine inspirerende foredrag og sitt smittende engasjement for at alle skal kunne nytematen de spiser til hverdags og samtidig minimere risikoen for livsstilsykdommer.

Til toppen