CRM i praksis (Heftet)

med fokus på dialog- og relasjonsmarkedsføring

Forfatter:

og

Legg i ønskeliste

Forfatter: og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2001
Antall sider: 219
Forlag: Universitetsforl.
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788215000145
Kategori: Markedsføring
Omtale CRM i praksis
CRM i praksis er en bok for studenter, markedssjefer, konsulenter, prosjektansvarlige og potensielle deltakere i bedriftens CRMsatsning; ITmedarbeidere som jobber med markedssysterner, ledere, medarbeidere med kundekontakt og generelt for alle som er opptatt av, å endre sin virksomhet fra transaksjons til relasjonsøkonomi. Boka handler om hvordan virksomheten kan planlegge og tilrettelegge implementering av dialog- og relasjonsmarkedsføring i et CRMperspektiv.
Den legger vekt pä hvordan man praktisk kan:

. utforme en kravspesifikasjon til markedsdatabase
. igangsette dialogmarkedsføring med overgang til relasjonsmarkedsføring
. måle lojalitet og resultater
. endre arbeidsprosesser
. få med seg organisasjonen på de nødvendige endringer

Til toppen

Flere bøker av Alfred Bakken og Eva K. Steira: