CRM i praksis (Heftet)

med fokus på dialog- og relasjonsmarkedsføring

Forfatter:

og

Legg i ønskeliste

Forfatter: og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2001
Antall sider: 219
Forlag: Universitetsforlaget
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788215000145
Kategori: Markedsføring
Omtale: CRM i praksis
CRM i praksis er en bok for studenter, markedssjefer, konsulenter, prosjektansvar#31;lige og potensielle deltakere i bedriftens CRM#30;satsning; IT#30;medarbeidere som jobber med markedssysterner, ledere, medarbeidere med kundekontakt og generelt for alle som er opptatt av, å endre sin virksomhet fra transaksjons#30; til relasjonsøkonomi. Boka handler om hvordan virksomheten kan planlegge og tilrettelegge implemente#31;ring av dialog- og relasjonsmarkedsføring i et CRM#30;perspektiv.
Den legger vekt pä hvordan man praktisk kan:

. utforme en kravspesifikasjon til markeds#31;database
. igangsette dialogmarkedsføring med over#31;gang til relasjonsmarkedsføring
. måle lojalitet og resultater
. endre arbeidsprosesser
. få med seg organisasjonen på de nødven#31;dige endringer

Til toppen

Flere bøker av Alfred Bakken og Eva K. Steira: