Markedsføringsledelse (Heftet)

Forfatter:

, og

Legg i ønskeliste

Forfatter: , og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2011
Antall sider: 618
Forlag: Universitetsforlaget
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788215017204
Kategori: Markedsføring
Omtale: Markedsføringsledelse
En innføringsbok beregnet på studenter og andre som ønsker innsikt i fagområdet markedsføring. Blant temaene er: markedsføringens oppgave og rolle, strategi og markedsplanlegging, markedsanalyse, kjøpsadferd, bedriftsmarkedet og forbrukerne, markedssegmentering, produktutvikling, prispolitikk, markedskommunikasjon og internasjonal markedsføring. Har cases og eksempler fra norsk næringsliv, og baserer seg på norsk og internasjonal forskning. Med litteraturliste og stikkordregister.

Til toppen

Flere bøker av Runar Framnes, Arve Pettersen og Hans Mathias Thjømøe: