En kort bok om sosiale medier (Heftet)

Forfatter:

Legg i ønskeliste

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2012
Antall sider: 180
Forlag: Vigmostad & Bjørke AS
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788245012866
Kategori: Medie- og kommunikasjon
Omtale: En kort bok om sosiale medier
En lettlest, forskningsbasert introduksjon til sosiale medier. Boken tar sikte på å gi deg svar på spørsmål som: Hvorfor bruker folk sosiale medier? Er vi oss selv i sosiale medier? Hvordan sprer informasjon seg? Aalen er interaksjonsdesigner i Netlife Research og brukes hyppig som kilde av pressen, i saker om sosiale medier. «Hun deler raust fra en bredde av empiriske og teoretiske arbeider om sosiale medier og klarer å vise hvordan sosiale medier flettes inn i samfunnet uten at det nødvendigvis forandrer alt.» Karl-Fredrik Tangen i Dagens Næringsliv. «Den beste boka på det norske markedet om sosiale medier.» Elin Ørjasæter, førstelektor på Markedshøyskolen, blogger og forfatter

Til toppen

Andre utgaver

Flere bøker av Ida Aalen: