Meny

Handlekurv

Registrering

Slik registrerer du deg som kunde.

Privatkunde

Er du privatkunde kan du enkelt registrere deg her. Når du har fullført registreringen vil du motta en e-post. Det er viktig at du klikker på lenken og bekrefter at e-postadressen er korrekt. Ditt kundeforhold blir aktivert, og du kan logge deg inn med den e-postadressen og det passordet du valgte i registreringen.
 

Bedriftskunde

Er du bedriftskunde eller et enkeltmannsforetak, kan du registrere deg her.

Viktige punkter ved registrering:

  • Sjekk om din bedrift er registrert. Dersom din bedrift har et organisasjonsnummer kan du benytte dette ved søk. Da gjøres det et oppslag mot Brønnøysundregisteret, og opplysninger om din bedrift hentes inn automatisk.
  • Er bedriften registrert, kryss av for at du er ansatt.
  • Fyll så ut din kontaktinformasjon (navn, e-postadresse) og velg ønsket passord.
  • E-postadressen bør samsvare med din bedrifts e-postdomene.
  • I etterkant av registreringen vil du motta en e-post. Det er viktig at du klikker på lenken og bekrefter at e-postadressen er korrekt.
  • Er ikke din bedrift registrert hos oss med et organisasjonsnummer, registrer bedriften her.
     

Nyhetsbrev

Du kan enkelt melde deg på og av nyhetsbrev ved å logge deg inn på Min side.
 

E-postadressen finnes allerede

Alle nettbutikker hos oss har samme innlogging. Har du tidligere registrert deg i en av våre nettbutikker, kan du benytte samme e-postadresse og passord ved innlogging. Våre andre nettbutikker er:

Beb.no
Bestselgerklubben.no
Energica.no
Hobbyklubben.no
Krimklubben.no
Megaklubben.no
Tanumlydbok.no
NorskeSerier.no
cdu.no
Cappelendamm.no
 

Ikke treff på navn eller fødselsdato

I registreringsprosessen blir dine opplysninger sjekket opp mot offentlige registre. Får du beskjed om at de ikke finner deg, dobbeltsjekk at opplysningene du har registrert er korrekte. Det er viktig at du skriver navnet ditt slik det er registrert i offentlige registre. Det vil si at du må skrive ditt fulle navn, inkludert mellomnavn. Dersom opplysningene er korrekte, men du allikevel får beskjed om at vi ikke finner deg, kan du fortsatt registrere deg ved å gjenta passordet en gang til.

Du vil kunne handle på tanum.no, men da kun med kortbetaling.
 

Ikke mottatt e-postbekreftelse

Dersom du ikke mottar e-post med bekreftelse, gå inn på Min side og sjekk at din registrerte e-postadresse er korrekt. Forsinkelser i leveringen av e-poster eller at e-posten har havnet spamfilteret kan også forekomme. Enkelte spamfiltre legger automatisk e-post i mappen for «søppelpost». For å hindre at e-post havner i denne mappen, kan du legge til vår avsenderadresse i din kontaktliste.