Meny

Handlekurv

Bestilling og levering

Informasjon om bestilling og levering.

Ordrebekreftelse

Etter endt bestilling vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Dersom du ikke mottar denne, logg deg inn på min side og påse at din e-postadresse er korrekt registrert.

Forsinkelser i leveringen av e-poster eller at e-posten har havnet spamfilteret kan også forekomme. Enkelte spamfiltre legger automatisk e-post i mappen for «nettsøppel». For å hindre at e-post havner i denne mappen, kan du legge til vår avsenderadresse i din kontaktliste.

På Min side vil du finne igjen ordren under ordre og faktura.


Privatkunder

Alle ordre til privatkunder under 1 kg sendes som B-post. Ordre over 1 kg sendes som Servicepakke, og må hentes på postkontoret eller post i butikk. 

Bestillinger sendes portofritt, som B-post, hvis du handler over 249,-
Forsendelser med A-post –er porto kr. 39,-
Forsendelser til Svalbard – er porto kr. 150,-

Studentkunder får fri frakt på alle bestillinger i periodene 01.01-15.02 og 01.08-15.09.

Registrer deg som student på Min side.


Bedriftskunder

Bedriftskunder kan velge mellom Servicepakke som må hentes på postkontoret eller post i butikk, alternativt Bedriftspakke, hvor levering skjer til bedriftens gateadresse mellom klokken 08-16.

For bestillinger under kr 1.000,-er porto kr. 59,-for Bedriftspakke og kr, 39,- for Servicepakke.

Bestillinger på kr 1.000,- eller høyere sendes portofritt, uavhengig av leveringsmåte.
 

Er varen på lager

Vareutvalget på våre nettsider skal til enhver tid være oppdatert. Utsolgte varer vil derfor ikke være tilgjengelige for kjøp. Blir en vare utsolgt under ordrebehandlingen gjør vi deg oppmerksom på dette via en e-post. Du kan også sjekke status på en ordre under Ordre og faktura.

 

 

Tanum leverer kun til adresser i Norge og på Svalbard.